sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Piknikillä

Perjantaina päätimme Oonan kanssa suunnata Joensuun keskustan puistoon piknikille nauttimaan aurinkoisesta päivästä. Kävimme torilta tuoreita mansikoita sekä subwaysta Oonalle patongin ja minulle salaatin. Evästeltiin ja juoruiltiin muutama tunti, jonka jälkeen kävimme räpsimässä muutamat kuvat toisistamme. Kivoja kuvia tulikin järvimaisemaa vasten! Illemmalla suunnattiin äidin kanssa vielä Naumaseen katsomaan tulevaan kotiini muutamia jutskia keittiöön. Olen kyllä todella innoissani tulevasta asunnostani. Asuntopostausta luvassa siis kesän aikana:)

Mansikat ovat kesällä ihan parhautta! Minulla menee helposti yksi mansikkarasia päivässä. Tai jopa enemmän...


Olen viime aikoina rakastunut täysin maxihameisiin! Olen itse asiassa jo monta vuotta etsinyt sitä "täydellistä" maxihametta ja viimein löysin Helsingin reissulla sellaisen! Kyseinen hame on Vilasta ja ostin hameen myös mustana. Hame on ihanan rento päällä ja pidän sen vyötäröllä olevasta kiristyksestä. Yllätyin myös hinnasta, sillä Vilassa yleensä tuotteet ovat hintavampia niiden hyvän laadun vuoksi. Mutta tämä hame maksoi vain 19,95e!!! Nyt kaikki kipin kapin siis Vilaan ostamaan itselleen tämä täydellisyys!

paita Seppälä,  hame Vila, aurinkolasit Gina Tricot, kengät H&M, kello Bijou Brigitte








                                 xoxo Varpu


P.S Muuten nyt kaikki seurailemaan meitä bloglovinissa! Klikkaamalla vasemmalla puolella olevaa bloglovin logoa pääset meidän blogimme postauksiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti