perjantai 2. elokuuta 2013

Heinäkuun suosikit ja parhaat palat Helsingin ostoksista


Niin kuin eilen jo lupailinkin tänään on vuorossa lemppariostokset sekä heinäkuun suosikit! Olen todella tyytyväinen ostoksiini ja löysin kyllä vaikka mitä, mutta ajattelin esitellä vain parhaat palat teille. Aloitetaan siis ostoksien esittelyllä!



Ihana pitsitoppi tarttui mukaan Vero Modasta

Tämä toppi tarttui mukaan Mangosta. Ihanat kukat piristävät talvellakin ja toppi sopii hyvin esim. neuletakin kanssa.

Olen niin tykästynyt jo nyt tähän neuletakkiin! Ihanan lämmin ja sopii monien eri yläosien kanssa. Neuletakki on Mangosta.

Tämä jakku tarttui mukaan Gina Tricosta. Syksyllä ihanan lämmin ja sopii monien eri yläosien kanssa. Love it!

Nämä kengät äiti osti minulle ison rakon takia, ettei kengät hankaisi rakkoa:D Tykkään molemmista tosi paljon ja saimme nämä pilkkahintaan!

Tämä kello on niin ihana! Löysin tämän Bijour Brigittesta. Aivan ihana ja sopii kaikkien asujen kanssa. Parasta on, että se käy sekä  kultasien että hopeisien korujen kanssa. 

Ihana koru Gina Tricosta.

Kaulakoru Vero Modasta, rannekoru Bijour Brigittesta

Suloinen avaimenperä tuo säihkettä arkeen! Bongasin tämän Daysta. 

Ihana laukku Mic Macista, josta ostin myös toisen laukun, joka on musta. Mulla kävi tuuri, sillä siellä kaikki laukut olivat alennuksessa -60%!:D

Tässäpä olikin lempparit! Mitäs piditte?:)


Nyt vuorossa heinäkuun suosikit! Olen kesän aikana testaillut paljon erilaisia tuotteita ja tykästynyt moniin. Suosikeita on siis paljon ja jouduinkin karsimaan osan, ettei tästä postauksesta tule älyn pitkä:) Mutta let's get started!

Rakastan Guessin koruja! Omistan kaksi korua ja molemmat ovat niin ihania! Tämä on yksi luottokoruistani. 

Olen tykästynyt kultaisiin koruihin. Sydänkorulla on paljon tunnearvoa, sillä se oli mummollani aina kaulassa. Toinen koru  tuo hauskuutta asulle. Love it!

Nämä Jeffrey Cambpellin kengät ovat olleet kovassa käytössä heinäkuussa ja en saa näistä tarpeekseni!<3 

O.P.I:n ihana glitterlakka on ollut kovassa käytössä. Antaa ihanan lopputuloksen ja kestää pitkään. Lakan nimi on when monkeys fly.. Essien kaksi aivan ihanaa lakkaa kuuluvat ehdottomasti suosikkeihini! Näihin lakkoihin ei ikinä kyllästy, ne piristävät päivää ja kestävät älyttömän hyvin! Lakat ovat nimeltään tart deco ja mint candy apple. Suosittelen ehdottomasti!:)  
Tämä diorin ihanuus on ollut kovassa käytössä heinäkuun ajan! Huulikiilto kestää pitkään ja sävyt ovat ihania. Tämä sävy on 433. 

The body shopin mango body butter paitsi tuoksuu herkulliselta, myös kosteuttaa ja imeytyy älyttömän hyvin! 

Lorealin hiusöljy antaa hiuksille kiiltoa ja hoitaa kuivia hiuksia, sekä tekee niistä ihanan pehmeät. Olen tosi tyytyväinen tähän:)

Minun hiukseni tskkuuntuvat helposti ja ovat vähän kuivat. Tämä hoitoaine kosteuttaa tosi hyvin ja on kunnon tehohoito hiuksille! Takut selviävät hetkessä ja tuoksu on ihana:)!

Olen niin tympääntynyt kynsilakan poistamiseen, koska se ei millään meinaa lähteä (varsinkin glitterit) Ostin sitten tätä ja simsalabim lakat lähtivät hetkessä:D Suosittelen!
H&M:n toppi sekä JC:N shortsit ovat olleet oikeat ihanuudet ja luottovaatteeni heinäkuussa. Kankaat ovat mukavan hengitävät ja kuosit ovat ihanat!

Onlysta ostettu seepratoppi luo safarimeininkiä ja on ollut kovassa käytössä. Ihanan kukkamekon Hilla toi minulle Amerikasta ja olen käyttänyt sitä älyttömästi! Se on lempimekkoni ehdottomasti, kiitos Hilla!<3


Pariisista ostettu aivan ihana reppu! Voiko suloisempaa enää olla?! Käytetään tätä äidin kanssa ja olen niiiiin rakastunut tähän! Aina jos lähden mökille, kaverille, lyhyelle reissulle tähän on ihana laittaa tavarat:) En ole oikein reppuihmisiä, mutta kun näin tämän se oli rakkautta ensisilmäyksellä!<3


Näillä kiharapatukoilla saa tehtyä aivan ihanat kiharat hiuksia vahingoittamatta! Olen käyttänyt näitä todella paljon! Kiharat näyttävät paljon kivemmilta kuin kihartimella tehdyt.


LEMPIBIISI:
Miley Cyrus-We can't stop

Kuuntelin tuota tosi paljon heinäkuussa, tosi tarttuva biisi.

Siinä olivatkin heinäkuun suosikit!:) Omistatteko te kyseisiä tuotteita? Ja mitkä ovat teidän suosikkejanne?:)

T.Varpu






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti