keskiviikko 9. tammikuuta 2013

My life


Nyt olisi sitten MINÄ postauksen aika! Kerron asioita itsestäni ja minulle tärkeistä asioista. Ai niin muuten kävin siellä kampaajalla niin se väri ei tarttunut hiuksiini kovin hyvin, eikä näistä niin kovin tummat tulleetkaan. Mutta silti nämä ovat ihan kivat:)!





Mulla on koko ajan kylmä!:'D

Minulla on maailman ihanimpia kavereita, joiden kanssa olen kokenut vaikka mitä!

Tykkään lakkailla äidin ja itseni kynsiä
Tykkään todella paljon matkustamisesta

Rakastan uimista ja olin ennen uimaseurassa, mutta lopetin sen, sillä en halunnut edetä enää kilpatasolle.

Kiinslainen on miun lempiruokaa!

Olen todella läheinen Hillan kanssa, Hilla on miulle kuin toinen sisko, mutta välillä myös kuin toinen äiti. Voin kertoa ihan mitä tahansa Hillalle ja tiedän, että hän on aina tukenani.

Kesämökki on paras paikka kesällä:) Vietän suurimman osan ajastani täällä kesäaikaan..


Tykkään paljon eläimistä<3



Rakastan kokkaamista ja leipomista! Tovon, että isona  minusta tulisi joku kotitalousopettaja tms. tai se on yksi toiveammateistani. 

Taylor on lempilaujani!

Tykkään kauneusjutuista, vaatteista, shoppailusta..Olen aika tyttömäinen.

Huulikiillot ovat minun juttu,
Miun suosikkiravintolan nimi
Nauran paljon!




Valehtelevat Viettelijät on lempi tv-sarjani tällä hetkellä.




Olen laiha ja tiedän sen, enkä todellakaan ole ylpeä siitä.  Haluan sanoa yleisesti kaikille, koska monet varmasti painoani ihmettelevät, mutta en ole anorektikko eikä sellaista minusta tulekaan! Olen omasta mielestänikin todella ruma esimerkiksi selästä, koska luut törröttävät. Mutta minä en voi painolleni mitään ja syön kyllä koko ajan hirveästi nostaakseni painoani ja toivottavasti paino rupeaa nousemaan.







-Osaan irrotella kunnolla, mutta osaan olla myös  hiljainen ja hillitty. Riippuu aina vähän seurasta:)
-Kammoksun esitelmien pitämistä!
-Tykkään todella paljon tanssista
- Kesä on lempivuodenaikani
- Olen kova lukemaan kirjoja ja lehtiä
-Olen huono askartelussa ja  muutenkin käsitöissä
- Olen todella kärsimätön ihminen
- Tykkään todella paljon sisustamisesta





-Tykkään todella paljon kuvaamisesta ja haluaisin kunno järkkärin ja joskus sellaisen kyllä aion hankkia!
Pidän todella paljon kirjoittamisesta ja minusta on todella kivaa tehdä tätä blogia! Tässä oli nyt muutama juttu itsestäni ja myöhemmin tulee sitten lisää(; Toivottavasti piditte! Ja muuten postausehdotuksia saa antaa, jos on jotain mielessä:)!



T. Varpu














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti