maanantai 7. tammikuuta 2013

Luistelua ja mietteitä

Eilen kävin ensimmäistä kertaa tämän talven aikana luistelemassa. Mentiin Oonan kanssa Hammaslahteen.  Mukavaa oli pitkästä aikaa, mutta tunnin päästä molemmilla oli  varpaat ja sormet ihan jäässä. Lähdettiin meille juomaan kaakaota ja juttelemaan. Oona näki nyt tämän meidän uuden talonkin samalla.Puhuttiin kaikenmaailman asiat läpi  ja naurettiin. Kokkailin itselleni ruokaa ja rentouduin telkkarin ääressä. Ensi viikolla onkin paljon ohjelmaa tiedossa. Tiistaina mulla on kampaaja-aika, sillä nämä hiukset ovat vaalentuneet tosi paljon, eikä väri oikein pysynyt. Sitä se kampaaja minulle sanoikin, että pitää varmaan parin viikon kuluttua värjätä uudelleen, sillä mulla oli niin vaaleat hiukset ennen. Nyt otan vähän tummemman sävyn (koska jos se vielä vähän haalistuu). Tavoitteena sellainen luonnollinen lopputulos.

Perjantaina lähdenkin junalla kohti Helsinkiä Hillan luokse ja lauantaina lähdemme jonnekin reissuun. Jännittävää! Odotan innolla. Muuten postauksia tulee välillä todella harvoin ihan tämän miun netin takia, koska ei vaan millään netti toimi! Se on niin ärsyttävää, jos tekisi mieli postata teille tai jos on tärkeää tekemistä koneella, eikä onnistukaan netissä käynti. Mutta teen aina kun pystyn! Uusista hiuksista yritän postata tällä viikolla ja ensi viikolla siitä matkasta voisin kirjoittaa jotain. Hilla ja minä uudistamme blogin ulkoasuakin tässä lähiaikoina.


Yks miun kaveri innostui kuvaamaan minua niin tässä muutama otos teille:)! Hyvä kuvaaja oli;)





Luistelemassa

Kaverini lakkasi miun kynnet



 Muuten ajattelin, että voisin tehdä tässä joku päivä  sellaisen postauksen, jossa kerron enemmän itsestäni ja minulle tärkeistä asioista, jos teitä kiinnostaa:)!

T. Varpu

6 kommenttia:

  1. Yhdyn hannan kommenttiin,ei todellakaan ole kaunista tuo siun ulkonäkö. T. samalta yläasteelta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en voi mitään sille, että olen niin laiha. Yritän koko ajan saada kiloja lisää, mutten saa. Kaikilla on omat mielipiteensä kiitos omastasi, muttta voin sanoa etten todellakaan ole mikään anorektikko niinkuin monet varmaan luulevat.

      Poista
  2. aw, oot nii kaunis! ;) ja joo, tee toi minä (tai mikälie) postaus. :'D

    VastaaPoista