maanantai 10. maaliskuuta 2014

Hiihtoloman puuhastelut

Heipparallaa taas pitkästä aikaa! Minulla oli viime viikolla hiihtoloma ja tarkoituksena oli, että pystyisin paljon päivittämään blogia, mutta enpä kerennyt kotona paljoa olemaankaan. Perjantaina lähdettiin äidin kanssa iltakoneella kohti Helsinkiä.Käytiin taas monissa ihanissa ravintoloissa, shoppailtiin ja nähtiin omia kavereitamme. Kävimme tsekkaamassa myös Yrjönkadun uimahallin ja se oli todella hieno ja erilainen paikka. Helsingissä oli ihanan keväistä, ruoho vaan vihersi ja ulkona oli tyyliin jotain +8 astetta lämmintä:D Treffattiin myös Hillaa pikaisesti lähtöpäivänä ruokailun merkeissä. Siinä syömisen lomassa päätettiin Hillan kanssa ihan yllättäen, että lähdetään kesällä yhdessä New Yorkiin! Tänään Hilla varasi meille lennot. Olen niin innoissani, olen aina halunnut päästä sinne! Kesäksi minulla on niin paljon kaikkea ihanaa odotettavaa: Mileyn ja Cheekin keikat, Nykin matka, suvun kesäjuhlat, Oonan kanssa perinteiset mökkeilyt meidän mökillä, Veeran ylioppilasjuhlat... Oi, tulisipa jo kesä! Mutta niin, takaisin aiheeseen! Keskiviikon olimme ihan kotosalla, mutta torstaina suuntasimme äitini ja siskoni kanssa Imatran kylpylään, joka on minun ja äidin lemppari! Uitua tuli paljon ja kävimme lisäksi äidin kanssa kiinalaisessa hieronnassa. Lauantaina tultiin takaisin ja loppuloman vietin ihan kotosalla. Mulla oli todella hauska ja toiminnantäyteinen viikko! Ei tuntunut kyllä yhtään hiihtolomalta, sillä on tottunut, että lomalla mennään aina pohjoiseen hiihtämään...:D No vaihtelu virkistää!










-Varpu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti