tiistai 18. helmikuuta 2014

Helsingin ostokset

Maailman ihanimman tuoksuista käsirasvaa kicksista! Tuoksu on siis vanilla&coconut. Rasva imeytyy nopeasti ja tekee käsistä ihanan pehmeät. Tuoksu säilyy pitkään käsissä, mikä on myös plussaa! Ostin myös 3 kynsilakkaa. Yhden gina tricotista ja 2 muuta Stockmannilta. En ole vielä kerennyt testailemaan, mutta voin kertoa näistä tarkemmin käytön jälkeen.

Ehdottomasti paras ostos oli Michael Korsin laukku! Minulla pilipalilaukut eivät säily pitkään, joten ostin nyt oikein kunnollisen nahkalaukun kaupunkilaukuksi. Laukku hipoo mielestäni täydellisyyttä. Tyylikäs, yksinkertainen ja ihanat kultaiset yksityiskohdat..Love it! Laukku ei pääse kuvissa oikein oikeuksiinsa, sillä kamera ei suostunut oikein yhteistyöhön minun kanssani, mutta tässä nyt muutama kuva silti.


Koruja Accessorizesta. Olen ihan rakastunut näihin. Huomaatte varmaan, että olen ihan hurahtanut kaikkeen kultaiseen..:D

Neule on H&M:stä ja huivin äiti sai ilmaiseksi Seppälästä tehdessään siellä ostoksia. Ja minä sain sen, jee!

Ihana pörröfleece gina tricotista.

2 housut gina tricotista.  Ostin myös mustat, mutta ne ovat jalassani niin en nyt niitä kuvaa.

Toppeja gina tricotista.

Hameita H&M:stä.

Huivi on Accessorizesta ja neule H&M:stä.
 Tässäpä olivat nämä ostokset, toivottavasti en unohtanut mitään! Olin onnekas, kun satuin Helsinkiin alennusmyyntien aikaan ja siellä oli vielä jotain jopa jäljellä. Hintoja en laita, sillä en yhtään muista niitä. Nyt minä suuntaankin kouluun, joten eikun oikein energistä keskiviikkoa kaikille! (Tein muuten historiaa blogissani ja kirjoitin postauksen kouluaamuna!)


T.Varpu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti