lauantai 5. lokakuuta 2013

The face doesn't tell how beautiful the heart is



Moikka!
Olen vasta viime päivinä oppinut tykkäämään syksystä. Kaunis lehtien väriloisto ja aurinkoiset päivät saavat hymyn huulille. Tavallaan on kiva, kun on vähän viileämpää, niin saa kääriytyä muhkeisiin huiveihin ja lämpöisiin neuleisiin, sekä vetää jalkaan saappaat.Sateiset, pimeät päivät ovat toki masentavia, mutta nyt tätä viikonloppua sää on suosinut hyvin! Minulla oli perjantai vapaa, joten olen saanut nautiskella pidennetystä viikonlopusta. Siihen on kuulunut ihan vain rentoutumista, gossip girlin ja vain elämää sarjojen katsomista, saunomista, ulkoilua, ruisburgereiden syöntiä. mutta myös ikävänä juttuna nuhaa:( No parempi sairastaa ennen syyslomaa. Huomenna suuntana on taas kaupunki ja uuden jakson lukkarin tutkimista ja arkeen palaamiseen totuttelua again. No enää viikko syyslomaan ja mikä positiivista maanantaina alkaa koulu vasta klo 11! 












Monissa kuvissa on nyt esiintynyt nämä minun leokuosihousuni, mutta olen vain niin rakastunut näihin, että  ei voi mitään! Nämä ovat muuten H&M:stä 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti