lauantai 4. tammikuuta 2014

Joululahjat

Moi!

Joulu tuli ja meni ja nyt ollaan jo uuden vuoden 2014 puolella! Aika menee niin nopeasti! Vaikka joulusta on jo aikaa, ajattelin silti tehdä postauksen joululahjoistani. Varsinaisesta joulusta en postausta tee, sillä minulla ei ole oikein kuvia. Hilla tosin saattaa tehdä, sillä hänellä oli kamera mukana meillä ollessaan.


Oonalta sain joulukoristeen, The Hillsin 3. tuotantokauden, huulikiillon, vartalovoiteen ja suklaata.


Villasukat ja kynttilän sain kummilta.

Tyynyliina äidiltä.

Kauan toivotut kirjat sain äidiltä.
Lippu  Miley Cyruksen keikalle!<3 can't wait! 

Lahjakortteja ruokapaikkoihin ja hierontoihin.

Päiväkirja ja glögiteetä äidiltä.

Sukkia
Maailman paras lahja! Isä osti mulle tämän Canon EOS 1100D kameran!

Tädiltäni sain 4 tuollaista ihanaa kulhoa tulevaisuutta varten. Rupean keräämään sarjan muitakin astioita. Lisäksi käsirasva, saippua ja käsipyyhe.

Hillalta suola-ja pippurimyllyt

Dermosilin suihkugeeli(kai äidiltä) ja meikkipussi itseltäni:D

Hammasharja ja tahna... Äiti on jo parina vuonna ostanut nämä minulle ja Veeralle, koska meitä ärsyttää suunnattomasti saada hammasharja lahjaksi. 

Veeran kummilta tämmöinen ihme kirja.. En oikein ymmärrä ideaa:D

Veeralta sain tämmöisen palleron :)

Hillalta guessin koruja!




Tässäpä olikin nämä lahjat. Olen tyytyväinen lahjoihini ja toivottavasti nyt en unohtanut jotain:) Mutta lahjamäärästä päätellen olen tainnut olla ihan kiltti;)



T.Varpu








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti