keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Nukkumatin apulainen

Moikka kaikille ja mitä mahtavinta keskiviikkoiltaa!

Ajattelin vinkata teillekin ihanuudesta, jonka löysin sattumalta pari viikkoa sitten asioidessani life-nimisessä luontaistuotekaupassa. Olen kauhea tee-addikti ja menin metsästämään lisää lemppari teemakujani Clipperin valikoimasta, kunnes löysin tämän yksilön. Olen itse kärsinyt pitkään unettomuudesta ja tuntuu, ettei siihen oikein mikään ole auttanut. Olen kokeillut melatoniinia ja kesällä sain siitä jopa apua, mutta enää se ei tehoa. Ja nythän on valmiiksi jo niin pimeää, ettei siitä periaatteessa ole minkäänlaista hyötyä. En tiedä stressaanko liikaa, vai syönkö liikaa C-vitamiinipitoisia tuotteita illalla, kun se uni ei tule. Mutta nyt siis asiaan! Eli tuttujen lempparimakujeni lisäksi bongasin tällaisen teen, jonka pitäisi auttaa unettomuuteen! Ja suurena Clipperin teemakujen fanina päätin tätä kokeilla!




No auttoiko tämä sitten? Simsalabim, vaikka ehkä vähän hankala uskoa niin kyllä vain! Olen juonut tätä teetä melkein joka ilta 1-2 kupillista. Tee on siis täysin luomua ja kofeiinitonta, sekä mielettömän hyvää! Yleensä noin puolen tunnin päästä teehetkestäni minulle tulee todella rauhallinen ja rentoutunut olo. En sanoisi, että rupeaa hirveästi hetkessä väsyttämään, mutta kun käperryn peiton alle niin ei mene kyllä kauaa ennen kuin olen unessa! Ja ai että, miten sikeästi olen saanut viime aikoina nukuttua! Yleensä olen aina herännyt, kun tätini on noussut aikaisin ylös, mutta nyt tätä teetä juotuani en ole kuullut yhtään mitään! Hyvä, jos edes herätyskelloon herää:D Yöheräilyt ovat myös vähentyneet. Joten suosittelen ehdottomasti! Hintaa taisi muistaakseni olla 3,70e.  Hyvää ja tehokasta ilman mitään lääkkeitä ja niiden sisältämiä epäilyttäviä aineita!

T.Varpu


2 kommenttia:

  1. Tuota pitäisi kyllä melkein kokeilla! En ole nähny juuri tuota teelaatua missään vielä toistaiseksi.

    VastaaPoista
  2. Kokeile ehdottomasti!:) Saa ihan sokkariltakin!

    VastaaPoista