torstai 9. toukokuuta 2013

Life is going fast

Heipsan!

Aika on menny taas niin nopsaan! Vappu meni, ja on enää kolme viikkoa koulua, joista yhden olen Pariisissa! Tavallaan aika haikee fiilis, kun peruskoulu loppuu, mutta toisaalta odotan innolla kesälomaa:) Miun elämään on kuulunut aika paljon pänttäämistä. Kiire on ja olen koko ajan menossa. Parisen viikkoa sitten miun äiti ja iskä menivät tuttunsa 50v juhliin Helsinkiin, joten päätettiin miun kaverin kanssa lähteä kyydinottoon ja vähän shoppailemaan. Sieltä nyt sitten muutama kuva. Olen myös kaiken pänttäämisen ohella kokkaillut ja leiponut kaikenlaista. Erilaiset leivät ja sämpylät ovat olleet suosikkejani. Ruisburgereita, erilaisia pastoja, kanahalloumisalaattia yms on tullut myös tehtyä. Nyt on makaronilaatikko uunissa. Ensi viikon jälkeen, kun kaikki kokeet ovat ohi, saa onneksi ottaa ihan rennosti ja mulla on aikaa kokkailla ja kokeilla erilaisia herkkuja. Huomenna on juhlintaa tiedossa, kun menen kaverini Kätlinin synttäreitä viettämään hänen luokseen. Ja tietysti illalla pitää mennä telkkarin ääreen katsomaan Suomi- Venäjä peli. Luulen kyllä, että huonosti käy leijonille.











Oltiin eilen luokan kanssa tutustumassa maatilalle:)




Sun is shining!

Kiinalaista



T. Varpu

Olen muuten liittynyt instagramin ihmeelliseen maailmaan, että jos haluat seurata niin minut löytää nimellä varpuhh

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti