maanantai 17. joulukuuta 2012

Loma lähenee...

Viimeinen viikko menossa ennen lomaa! Ihana ajatus.Postauksia ei ole pitkään aikaan tullut ihan sen takia, että minulla ei ole netti toiminut täällä uudessa kodissa ja onhan tuo aika kiirus muutenkin ollut. Nyt on selvitty kokeista ym. ja tällä viikolla on koulussakin ihan rento meininki.

 Viikonloppuna kävin kampaajalla, päädyin värjäämään hiukseni vaaleanruskeaksi. Olen jo pitkään miettinyt hiusten  värjäystä, koska blondi kulutti niin paljon hiuksia ja oli muutenkin luonnottoman näköinen. Lopputulokseen olen tyytyväinen, väri on tosi luonnollinen:)!
Eilen sitten käytiin joulumarkkinoilla äidin kanssa ja päädyttiin ostamaan erilaisia juustoja, hiusjuttuja, lakuja, mausteita,mulle kynsijuttuja, äidille lapaset yms. Paljon oli tavaraa ja ihmisiä! Illalla mentiin rentoutumaan perinteisesti Joulumieltä Jokaiselle konserttiin, joka oli tosi hyvä taas tänäkin vuonna! Lahjaostoksilla olen myös käynyt ja huomenna olisi tarkoitus vielä mennä muutama lahja ostamaan. Minusta onkin melkein kivempi ostaa lahjoja toisille kuin saada itse! Siinä on oma kiva tunnelmansa.


Tomaatti-mozzarellapatonki, kanasalaattia ja kermaviiliä

Hiukset näyttävät tässä vähän vaaleammalta valon takia. 







                                         T.Varpu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti