sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Feeling good with my best friend

Nyt on ihana viikonloppu loppusuoralla. Meillä oli Oonan kanssa tosi kivaa eilen ja tänään. Pelailtiin, sekoiltiin (like always), tanssittiin, kuunneltiin musiikkia, mentiin pimeellä ulos piilosta, katottiin elokuva LOL, puhuttiin syvällisii ja otettiin kuvia mm.! Ihanan rento viikonloppu. Tänään käytiin myös  antiikkimessuilla äidin kanssa etsimässä vähän inspiraatiota tulevan kodin sisustukseen. Käytiin samalla mummon ja ukin luona pistäytymässä. Nyt aattelin ruveta kattomaan telkkaria ja vähän valmistautumaan huomista varten. Toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu myös(:!

Mutta tässä muutama kuva viikonlopusta!  Kiva kun katsottiin Oonan kanssa näitä kuvia, eikä meinattu tunnistaa aina itteemme näistä kuvista:'DJoten laitoin nyt kuvien alle selvennykseksi, että kumpi siinä kuvassa on. Me ollaan oikeesti aika samannäköisiä! Ulkona oli muuten tosi kaunis ilma ja tuli kivoja kuvia. Jouduttiin tosin ottamaan kuvat kännykällä, koska miun oma kamera on rikki:(



Oona

Minä

Minä

Nautiskelen auringosta;)

Oona

Minä

Oona

Oona:)

haha, kokeiltiin huvikseen meidän jotain ikivanhoja halloween naamareita:'D!

Coktailtikkuja!<3

Minä


Minä hyppimässä
                                 

- Varpu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti