tiistai 5. elokuuta 2014

New York

Moikka pitkästä aikaa!

Nykistä on palailtu tänne kotikulmille ja olenpa kerennyt piipahtamaan Ruotsissakin! Aika on mennyt taas hirmuista kyytiä eteen päin, mutta hengissä ollaan! Reissupostaukset tulevat nyt todella jäljessä, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan, eikö?;)

Lähdimme reissuun 14.7 maanantaina iltapäivällä. Menomatka meni mukavasti leffoja katsellessa, tulevaa matkaa suunnitellessa, ruokaa syödessä sekä nukkuessa. Lento ei tosiaan tuntunut edes pitkältä, vaikka vähän jännitin, että mitenköhän sen jaksaa istua. Nykin kentällä kaikki sujui ongelmitta ja pääsimme nopeasti taksiin suuntana meidän hotellimme. Vaihdoimme nopeasti vaatteita ja lähdimme tutkimaan vielä Times Squarea sekä kävimme syömässä. Rupesimme suht ajoissa nukkumaan, että jaksettaisiin herätä seuraavana aamuna.

Päivät 1- 3

Minun ja Hillan outletostokset...:D

Ihanaa aamupalaa luomukahvilassa! Söimme puoliksi tuollaisen munakkaan sekä tuoreita marjoja.

Starbucksin soijalattea jäi ikävä!

Nuo örkit halusivat välttämättä samaan kuvaan meidän kanssa..:D

Söimme puokkiin tämän taivaallisen ravioliannoksen!

Ekoina päivinä kävimme shoppailemassa outletissa, Guggenheimissa, Little Italyssa sekä China Townissa, kävimme ajelemassa turistibussilla, joimme paljon Starbucksin soijalattea, kävimme ihanissa aamiaispaikoissa sekä ravintoloissa, kävelimme jalat rakoille asti, testasimme hotellia lähellä sijaitsevaa hierontaa, söimme maukasta frozen jogurttia... Pahoittelen vähäisiä kuvia, sillä ekoina päivinä emme jaksaneet raahata järkkäriä mukana. Otimme kuvia Hillan iPadilla sekä kännyköillä. Loppupäivistä onkin sitten paljon enemmän kuvia. Teen varmaan myös kännykällä otetuista kuvista postauksen!

Mutta palaillaan pian seuraavan postauksen merkeissä!

xoxo Varpu

1. Vastaukset
    1. Sellainen on tulossa ensi viikolla, joten stay stuned!;) Anteeksi myöhäinen vastaus, oli netin kanssa vähän ongelmia.. Mutta nyt mokkula toimii taas ja pääsee bloggaamaan!

2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.