lauantai 17. marraskuuta 2012

Viikonloppu

Viikonloppu taas! Tänään oli ihanaa nukkua pitkään, olen aina niin poikki kouluviikon jälkeen.Joudun kyllä pänttäämään matikkaa, Ranskaa ja Ruotsia viikonlopun aikana. Tänään luinkin muutaman tunnin ja huomenna olisi edessä taas laskemista ja lukemista. Piipahdettiin nopeasti myös kaupungissa. Oltaisiin menty kiinalaiseen syömään (minun lempiravintolaan, joka on pitkään ollut suljettu vesivahingon takia) mutta se oli yllätys, yllätys ihan täynnä! Ei tajuttu varata pöytää. Mulla on jo kauheita vierotusoireita, kun en saa kiinalaista:) Oon kyllä pari kertaa itse kokkaillut sitä kotona. Kokkailusta puheen ollen, en ole pitkään aikaan lisännyt tänne mitään reseptejä. En ole tehnyt mitään kovin ihmeellistä, joten ette ole jääneet mistään paitsi. Ajattelin tässä joku päivä tehdä tähtipullia. Tekee hirveästi mieli kaikkea jouluista. Torttuja on jo paistettu ja glögiä juotu. Joulu on lempijuhlani muutenkin. Viime joulu meni vähän" pipariksi", sillä ukkini kuoli joulukuussa niin ei ollut oikein joulumieltä..Tästäkin joulusta tulee tosi erilainen ja vähän outo, kun asutaan siellä uudessa kodissa. Upsis, nyt rupesin jo höpöttömään joulusta! Sää on muuten tosi inhottava. Ulkona on kauheen harmaata ja synkkää.Ei tee oikein mieli mennä ulos.Sais tulla lumet ja pikkupakkaset!


Kaverikuva(: Tää onnistui ihan ookoosti, mutta näyttää tässä vähän oudolta:)

Ranskan opiskelua

Sain Taylorin uusimman levyn! Kannattaa kuunnella, ihania biisejä<3!
                                         
                                         
                                      Silloin kun olin Islannissa nämä kaksi lempikoruani hävisivät mystisesti kotona, minne ne jätin.. No niitä ei ole löytynyt, joten käytiin eilen äidin kanssa ostamassa uudet. Olen niin onnellinen, että sain nämä, koska näitä koruja käytän melkein joka päivä, varsinkin tuota rannekorua.

Ostin glitteristä nämä korvikset ja tuon sydänkaulakorun :) Sain nämä todella edullisesti, sillä minulla oli paljon alennuskuponkeja!

Korun mukana sain samaa sarjaa olevat korvikset:)

Haluaisin kännykkääni bling bling kuoret, mutta missään  tavallisissa kaupoissa ei minun mallilleni sopivia kuoria myydä, joten päätin ostaa bling bling kännykkäkotelon:)!




T-Varpu

I know you were trouble- Taylor Swift

                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti